Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jojo. Není nad to, oslovovat někoho "dobrý den, paní Poláčekhučínová". Nebo se to skloňuje a říká se správně "viděl jsem včera Poláčka Hučínovou"? Anebo se to neskloňuje, což by ovšem znamenalo, že byste nejradši z češtiny skloňování odstranila? "Tak jsem včera jel auto na chata, prošel se po hráz rybník, pod dub našel houba", atd.

0 1
možnosti

Já to vidím jednoduše. Když jsem slavná, nechám si svoje příjmení. Když nejsem slavná, vezmu si manželovo příjmení. A v okolí vidím, že většina dvou příjmení se rozvádí, jakási neochota se oddat doslova a do písmene. Nepraktické, dlouhé, navíc s nesklonným mužským? Brr. Bouda Kašparová se zbavila Boudy. Už zase zní jako ženská a ne jako experiment liberální feministky.

2 0
možnosti
Foto

I66v33o 81C32i42l78i63c69h

31. 1. 2015 10:35

Moje žena si k novému "Cilichová" také nechala i své rodné příjmení a na rozvod to zatím nevypadá ;-)

0 0
možnosti
Foto

Vždy bych byl raději Jak Vlk než Vítěslav Bořivoj Nepomarovský. Time's money.;-D

2 0
možnosti
Foto

Kamarádka má taky dvojí příjmení. Nejlepší historka je o tom, jak se jí přišel v práci ajťák zeptat, na které jí mají zřídit přístupy.;-D

7 0
možnosti
Foto

J48a21n88a 77M34a68j95o26v47á

29. 1. 2015 21:24

Já jsem líná podepisovat se i tím jedním krátkým. Ze dvou bych už měla vykloubené zápěstí ;-D;-D.

Vám karma

4 0
možnosti
Foto

Vyřešila jsem to jinak - manžel se jmenuje po mně e finito

4 0
možnosti
VK

Díky za postřehy z praxe,ja to zatím jen zvažuji,ale pořad převažuje dojem,ze to bude dost složité se dvěma jmény.Navic moje stávající jméno je po prvním manželovi,se kterým uz 15let nejsem,tak ho asi prostě vyměním :))

0 0
možnosti
JK

Na druhou stranu měli Cimrmani vtip o obezitě jisté herečky se dvěmi příjmeními.

3 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1267x
Jsem studentka s fetišistickým zájemem o pohádky.