Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Považuji za opodstatněné, až nezbytné zabývat se právy žen v muslimských zemích" ?  

Proboha proč?

Zcela zřejmě nejsme schopni zabránit tomu, aby muslimští přistěhovalci měnili poměry v Evropě. Neměli bychom si nejdřív vyřešit podobné domácí problémy?

1 0
možnosti
JR

J55a35r54a 79R64a26n30k

29. 1. 2015 23:28

"ale feminismus euroamerický mi často připadá dosti úsměvný", nevim, nikdy jsem se o feminismus tak dalece nezajimala, ale diky tem prvnim jiz v 19. stoleti, sufrazetkam, ktere pomahaly vybojovat pravo na rozvody, aspon trochu podobne vydelky a pristup k univerzitnimu vzdelani....rozhodne mi nezalezi na nejake "genderove" neutralni reci, ale ta veta se mi skutecne nelibi. Zeny v islamu jsou za tzv. feministicke myslenky vezneny. Prectete so autobiografii iranske nositelky Nobelovy ceny (kterou si nesmela jet vyzvednout) Shirin Ebadi, treba zmenite nazor.

0 1
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1267x
Jsem studentka s fetišistickým zájemem o pohádky.